دانلود انواع مقاله و پاورپوینت

انواع مقاله وپاورپوینت وطرح توجهی و مقاله ترجمه شده و سوالات استخدامی ونمونه سوالات و سایر محصولات

دانلود انواع مقاله و پاورپوینت

انواع مقاله وپاورپوینت وطرح توجهی و مقاله ترجمه شده و سوالات استخدامی ونمونه سوالات و سایر محصولات

کلمات کلیدی

پروژه مقایسه میزان ابراز وجود بین دانشجویان دختر ورزشکار و غیر ورزشکار

پروژه سینک ظرفشویی

پروژه مالی حسابداری کالادرشرکت گاز

سازه و ایزولاسیون

ترجمه مقاله تاثیرات برهم کنش خاک

ترجمه مقاله آزمایش اتساع سنج (DMT) جهت ارزیابی میعان خاک ها

ترجمه مقاله هزینه یابی استاندارد ارزیابی عملکرد و کارت امتیاز متوازن

پروژه کارآموزی شیمی کاربردی در آزمایشات شیمیایی لبنیات

پروژه کارآموزی

کارآفرینی عروسک سازی

ترجمه مقاله روش های سازمانی در تجزیه و تحلیل رفتار سازمان ها

ترجمه مقاله ظرفیت سازی از طریق مشارکت در سازمان های غیردولتی

پروژه کارسنجی و زمان سنجی

پروژه ارزشیابی مهارت شغلی مدیر آموزشگاه

بررسی موانع صادرات مرکبات و ارائه راه کارهایی افزایش صادرات

بررسی مقیاس های شخصیتی زنان مجرم با زنان غیر مجرم در زندان

بررسی مقایسه ای خصیصه سلطه گری و سلطه پذیری در زنان

گزارش کارآموزی سم شناسی آفت کشها

کارآفرینی تولید سویا (شرکت بهپاک )

دانلود گزارش کار آموزی مواد شوینده

گزارش کارآموزی درشرکت داروسازی ثامن

ترجمه مقاله پیش بینی ثبت وقایع جداول IP

پروژه بررسی اثر بخش آموزشی مهارتهای اعتبارتی بر سلامت روان شناسی

پروژه تاثیر مشاوره گروهی به شیوه مراجع محوری در نوجوانان بزهکار

ترجمه مقاله مقدمه ای بر امنیت شبکه

ترجمه مقاله معرفی برنامه کمکی fwknop

پروژه تبلیغاتی شرکت طوس طیف

پروژه تقسیم بندی رنگینه ها در شاخص رنگ

پروژه بررسی رابطه فرزند پروری مادران با انگیزش پیشرفت دانش آموزان

پروژه تغییر شدت روشنایی به روشplc

  • ۰
  • ۰


پروژه مقایسه تاثیر الگوی مبتنی بر روش مشارکتی و انفرادی

قیمت:69000ریال

 

موضوع :

پروژه مقایسه تاثیر الگوی مبتنی بر روش مشارکتی و انفرادی

     فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

چکیده :

 هدف از انجام این پژوهش مقایسه تاثیر الگوی مبتنی بر روش مشارکتی و الگوی مبتنی بر روش یادگیری انفرادی بر میزان یادگیری و یاد داری در درس علوم دانش آموزان دختر پایه‌ی پنجم منطقه 5 تهران بوده است .دراین پژوهش فرضیه‌ها به این نکته اشاره دارند که بین دو الگوی مشارکتی و انفرادی تفاوت وجود دارد . جامعه آماری را کلیه دانش آمزان دختری که در منطقه 5 درسال تحصیلی 87- 86 در شهر تهران به تحصیل مشغول بوده را شامل شده است . جهت نمونه‌گیری از روش نمونه‌گیری تصادفی خوشه‌ای استفاده شده به این صورت که 40 نفر به صورت کاملاً تصادفی انتخاب شد و در دو گروه 20 نفری آزمایش و گواه تقسیم شده‌اند . ابزار جمع آوری اطلاعات آزمون محقق ساخته بود که قبل و بعد از اعمال متغیرهای مستقل بر روی دانش آموزان اجرا شد بعد از 20 روز از اجرای متغیرها نیز آزمون یادداری اجرا گردید که این آزمون موازی آزمون یادگیری بوده . برای محاسبه معنی‌داری نتایج در بین گروهها از آزمون T مستقل استفاده شد .

فهرست مطالب

چکیده

فصل اول

مقدمه

بیان مسئله

اهمیت و ضرورت تحقیق

فصل دوم

ادبیات پژوهش

یادگیری چیست ؟

الف ) یادگیری رفتار گرایان

ب) یادگیری از دیدگاه شناخت گرایان

۳) یادگیری از دیدگاه فراشناخت

سیر تحول برنامه‌های درسی علوم درجهان

از سال ۱۸۶۰ تا ۱۹۲۰

از سال ۱۹۲۰ تا ۱۹۵۷

از سال ۱۹۸۰ تا ۲۰۰۰

برنامه ریزی و آموزش علوم در قرن بیست و یکم

برنامه درسی

خصوصیات یک برنامه مطلوب

سواد علمی – فناورانه

ویژگی‌های سواد علمی فناورانه

شرط‌ های لازم برای تحقق یادگیری مادام العمر

روشهای فعال تدریس

تعریف تدریس

اهمیت روش‌های فعال تدریس

بررسی چند روش تدریس فعال

روش بارش مغزی یا طوفان فکری

روش مباحثه‌ای (‌بحث گروهی )

برخی از مزایای روش مباحثه‌ای

مراحل اجرای روش بحث گروهی

مرحله اول : انتخاب موضوع بحث

مرحله دوم : یافتن زمینه مشترک برای بحث

مرحله سوم : بیان هدفهای آموزشی – یادگیری بحث

مرحله چهارم : هدایت جریان بحث و گفتگوی اصلی

مرحله پنجم : نتیجه‌گیری و اعلام مفاهیم مشترک و مورد توافق
است . (‌دست آوردها )

روش مکاشفه‌ای ( اکتشافی )

ویژگیهای روش تدریس مکاشفه‌ای ( اکتشافی )

برخی از امتیازهای این روش

محدودیت‌های این روش

مبانی گزینش الگوهای تدریس

بررسی چند نمونه از الگوهای تدریس

الگوی تدریس یادگیری بازی نقش

مفاهیم اساسی الگوی تدریس بازی نقش

مراحل اجرای الگوی تدریس بازی نقش

مرحله نخست – آماده کرده گروه

مرحله دوم – انتخاب شرکت کنندگان بازی نقش

مرحله سوم – صحنه آرایی

مرحله چهارم – آماده کردن تماشاگران

مرحله پنجم – اجرای بازی

مرحله ششم – بحث و ارزشیابی

مرحله هفتم – اجرای دوباره بازی نقش

مرحله هشتم – بحث و ارزشیابی

مرحله نهم – تعمیم وارایه ثبات به موقعیت‌ها و کسان دیگر

الگوی تدریس پیش سازماندهنده

مفاهیم اساسی الگوی تدریس پیش سازماندهنده

مراحل اجرای الگوی تدریس سازمان دهنده

مرحله نخست : ارایه پیشین سازمان دهنده

مرحله دوم :‌ارایه موادیادگیری یا مطلب درسی

مرحله سوم – استحکام بخشیدن سازمان یا ساخت شناختی

الگوی تدریس یادگیری از طریق همیاری

ب: یادگیری انفرادی

ج : یادگیری مشارکتی ( یادگیری از طریق همیاری )

یادگیری مشارکتی

مزایای یادگیری مشارکتی

نحوه استفاده از یادگیری مشارکتی

فواید یادگیری مشارکتی

مزیت‌های کار مشارکتی

فواید یادگیری مشارکتی

تبیین یادگیری مشارکتی

مشخصات روش یادگیر مشارکتی

موفقیت‌های تحصیلی حاصل از همیاری در یادگیری

برتری یادگیری همیاری بر یادگیری رقابتی و انفرادی

وظایف مهم در روش همیاری

محاسن

محدودیت‌ها

فنون اجرایی در الگوی مبتنی بر روش یادگیری مشارکتی

روشی دیگر در اجرای یادگیری مشارکتی

سازماندهی یادگیری مشارکتی

نحوه آرایش فکری محیط کلاس و تاثیر آن بر عملکرد دانش آموزان
در یادگیری مشارکتی

الف) پژوهشها در ایران

ب) پژوهش درخارج از ایران

فصل سوم

فصل چهارم

تحلیل توصیفی

تحلیل استنباطی

فصل پنجم

بحث و نتیجه گیری

هدف های تحقیق

فرضیه های تحقیق

تعاریف نظری

تعاریف عملیاتی

جامعه آماری

روش تحقیق

روش نمونه گیری

نمونه آماری

روایی و پایایی ابزار اندازه گیری

بررسی فرضیه یک

بررسی فرضیه دو

نتیجه گیری کلی

منابع فارسی

منابع انگلیسی



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

  • ۹۴/۰۳/۰۲
  • مهدی محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی