دانلود انواع مقاله و پاورپوینت

انواع مقاله وپاورپوینت وطرح توجهی و مقاله ترجمه شده و سوالات استخدامی ونمونه سوالات و سایر محصولات

دانلود انواع مقاله و پاورپوینت

انواع مقاله وپاورپوینت وطرح توجهی و مقاله ترجمه شده و سوالات استخدامی ونمونه سوالات و سایر محصولات

کلمات کلیدی

پروژه مقایسه میزان ابراز وجود بین دانشجویان دختر ورزشکار و غیر ورزشکار

پروژه سینک ظرفشویی

پروژه مالی حسابداری کالادرشرکت گاز

سازه و ایزولاسیون

ترجمه مقاله تاثیرات برهم کنش خاک

ترجمه مقاله آزمایش اتساع سنج (DMT) جهت ارزیابی میعان خاک ها

ترجمه مقاله هزینه یابی استاندارد ارزیابی عملکرد و کارت امتیاز متوازن

پروژه کارآموزی شیمی کاربردی در آزمایشات شیمیایی لبنیات

پروژه کارآموزی

کارآفرینی عروسک سازی

ترجمه مقاله روش های سازمانی در تجزیه و تحلیل رفتار سازمان ها

ترجمه مقاله ظرفیت سازی از طریق مشارکت در سازمان های غیردولتی

پروژه کارسنجی و زمان سنجی

پروژه ارزشیابی مهارت شغلی مدیر آموزشگاه

بررسی موانع صادرات مرکبات و ارائه راه کارهایی افزایش صادرات

بررسی مقیاس های شخصیتی زنان مجرم با زنان غیر مجرم در زندان

بررسی مقایسه ای خصیصه سلطه گری و سلطه پذیری در زنان

گزارش کارآموزی سم شناسی آفت کشها

کارآفرینی تولید سویا (شرکت بهپاک )

دانلود گزارش کار آموزی مواد شوینده

گزارش کارآموزی درشرکت داروسازی ثامن

ترجمه مقاله پیش بینی ثبت وقایع جداول IP

پروژه بررسی اثر بخش آموزشی مهارتهای اعتبارتی بر سلامت روان شناسی

پروژه تاثیر مشاوره گروهی به شیوه مراجع محوری در نوجوانان بزهکار

ترجمه مقاله مقدمه ای بر امنیت شبکه

ترجمه مقاله معرفی برنامه کمکی fwknop

پروژه تبلیغاتی شرکت طوس طیف

پروژه تقسیم بندی رنگینه ها در شاخص رنگ

پروژه بررسی رابطه فرزند پروری مادران با انگیزش پیشرفت دانش آموزان

پروژه تغییر شدت روشنایی به روشplc

  • ۰
  • ۰

ترجمه مقاله برنامه ریزی های سلسله مراتبی(AHP) برای پیشنهاد محصول به مشتری

عنوان انگلیسی مقاله: Integrating AHP and data mining for product recommendation on customer lifetime value
عنوان فارسی مقاله: ادغام برنامه ریزی های سلسله مراتبی(AHP) و داده کاوی برای پیشنهاد محصول به مشتری بر مبنای ارزش دوام آن
دسته: اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 19
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
پیشنهاد محصول، فعالیت کسب و کاری می باشد که برای جذب مشتری مهم می باشد. بنابراین، بهبود کیفیت این پیشنهادات برای تامین نیاز مشتریان در محیط رقابتی شدید دارای اهمیت زیادی می باشد. اگرچه سیستم های پیشنهاد دهنده متفاوتی مطرح شده است، اما تعداد کمی ارزش دوام مشتری را بریا شرکت مد نظر قرار داده اند. معمولا ارزش دوام مشتری ((CLV از نظر متغیرهای  تازگی، تکرار و پولی (RFM) مورد ارزیابی قرار گرفته اند. به هر حال اهمیت نسبی در بین آن ها با توجه به مشخصات تولید و صنعت متفاوت می باشد. ما روش جدیدی از پیشنهاد محصول را ایجاد کرده ایم که تکنیک های تصمیم گیری گروهی و پردازش اطلاعاتی را مد نظر قرار می دهد. برنامه ریزی های سلسله مراتبی (AHP) نیز برای تعیین وزن نسبی متغیرهای RFM در ارزیابی ارزش دوام و وفاداری مشتری، مد نظر قرار می گیرد. سپس تکنیک های دسته بندی برای مشتریان طبقه بندی شده بر طبق به ارزش وزنی RFM به کار برده شده است. سرانجام روش بررسی قوانی مربوطه بکار گرفته شد، تا پیشنهاد محصول برای هر یک ار گروه های مشتری ارائه شود. نتایج تجربی  نشان داده است که این روش ها پا را فراتر نهاده و از RFM های یکسان و روش های فیلترینگ همکاری استفاده کرده اند.
مقدمه
رقابت بیشتر شرکت ها را وادار می کند تا نوع آوری های خود را در بازار برای تامین نیاز مشتری و بهبود رضایت آن ها توسعه دهند. استفاده از اینترنت و رشد تجارت الکترونیک فعالیت های بازار را گسترش داده و حجم عظیمی از اطلاعات مربوط به مشتریان را برای تجزیه و تحلیل ایجاد کرده است. این گونه از فعالیت های اقتصادی با استفاده از تجزیه و تحلیل اطلاعات مربوط به مشتریان برای تعیین اولویت های آن ها دارای اهمیت زیادی بوده و باعث بهبود فرایند تصمیم گیری در بازار می گردد. ایجاد حمایت مناسب برای تامین نیاز مشتری در افزایش موفقیت فروشگاه های آنلاین اهمیت داشته و به این ترتیب موفقیت وب سایت ها بستگی به افزایش کیفیت خدمات و اطلاعات برای ارائه به مشتریان دارد.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
  • ۹۴/۰۲/۲۷
  • مهدی محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی