دانلود انواع مقاله و پاورپوینت

انواع مقاله وپاورپوینت وطرح توجهی و مقاله ترجمه شده و سوالات استخدامی ونمونه سوالات و سایر محصولات

دانلود انواع مقاله و پاورپوینت

انواع مقاله وپاورپوینت وطرح توجهی و مقاله ترجمه شده و سوالات استخدامی ونمونه سوالات و سایر محصولات

کلمات کلیدی

پروژه مقایسه میزان ابراز وجود بین دانشجویان دختر ورزشکار و غیر ورزشکار

پروژه سینک ظرفشویی

پروژه مالی حسابداری کالادرشرکت گاز

سازه و ایزولاسیون

ترجمه مقاله تاثیرات برهم کنش خاک

ترجمه مقاله آزمایش اتساع سنج (DMT) جهت ارزیابی میعان خاک ها

ترجمه مقاله هزینه یابی استاندارد ارزیابی عملکرد و کارت امتیاز متوازن

پروژه کارآموزی شیمی کاربردی در آزمایشات شیمیایی لبنیات

پروژه کارآموزی

کارآفرینی عروسک سازی

ترجمه مقاله روش های سازمانی در تجزیه و تحلیل رفتار سازمان ها

ترجمه مقاله ظرفیت سازی از طریق مشارکت در سازمان های غیردولتی

پروژه کارسنجی و زمان سنجی

پروژه ارزشیابی مهارت شغلی مدیر آموزشگاه

بررسی موانع صادرات مرکبات و ارائه راه کارهایی افزایش صادرات

بررسی مقیاس های شخصیتی زنان مجرم با زنان غیر مجرم در زندان

بررسی مقایسه ای خصیصه سلطه گری و سلطه پذیری در زنان

گزارش کارآموزی سم شناسی آفت کشها

کارآفرینی تولید سویا (شرکت بهپاک )

دانلود گزارش کار آموزی مواد شوینده

گزارش کارآموزی درشرکت داروسازی ثامن

ترجمه مقاله پیش بینی ثبت وقایع جداول IP

پروژه بررسی اثر بخش آموزشی مهارتهای اعتبارتی بر سلامت روان شناسی

پروژه تاثیر مشاوره گروهی به شیوه مراجع محوری در نوجوانان بزهکار

ترجمه مقاله مقدمه ای بر امنیت شبکه

ترجمه مقاله معرفی برنامه کمکی fwknop

پروژه تبلیغاتی شرکت طوس طیف

پروژه تقسیم بندی رنگینه ها در شاخص رنگ

پروژه بررسی رابطه فرزند پروری مادران با انگیزش پیشرفت دانش آموزان

پروژه تغییر شدت روشنایی به روشplc

  • ۰
  • ۰


پروژه بررسی وضعیت بازار سبزیجات خشک

قیمت:80000ریال

 

موضوع :

پروژه بررسی وضعیت بازار سبزیجات خشک (داخلی و خارجی) مشکلات این بازار و راهکارهای توسعه و پیشرفت بازار این محصول.

     فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

 

هدف و ضرورت تحقیق

با توجه به اینکه در ایران انوع آب و هوا وجود دارد و شرایط و اقلیم نیز متنوع می باشد در نتیجه تنوع سبزیجات آن بسیار می باشد و همچنین سبزیجات ایران بواسطه ی نحوه ی عملیات کاشت و داشت و برداشت و وجود خاک بسیار غنی و حاصل خیز در جهان مطلوبیت زیادی دارا می باشد.

در همین راستاها بایستی در سدد صدور این محصولات به خارج از کشور به بهترین نحو ممکن کوشید و لذا نگهداری و عرضه ی داخلی آن نیز یکی دیگر از هدفهای این رشته می باشد و برای محقق کردن این ارزشها ابتدا باید روشی یافت که توانایی نگهداری بهینه در زمان طولانی بصورت مطلوب و تازه را داشته باشد. لذا خشک کردن سبزیجات راهی است مناسب برای این امر.

طی برقراری ارتباط با تعدادی از صنایع مرتبط و مذاکرات انجام شده ضرورت بررسی بازار جهت انجام سرمایه گذاری های تولیدی در ایران ضروری می باشد، لذا با توجه به کاربردی بودن طرح نسبت به بررسی بازارهای داخلی و خارجی و ارائه ی راهکارهای ورود به این بازارها لازم می باشد.

فهرست مطالب
                                                  

فصل اول(طرح تحقیق)
هدف و ضرورت تحقیق
فرضیه ی تحقیق
روش تحقیق

فصل دوم(ادبیات تحقیق)
تجارت بین الملل و کشورهای روبه توسعه    
جایگاه صادرات غیر نفتی در اقتصاد کشور   
آثار جانبی افزایش ظرفیت های تولیدی
نقش صادرات غیر نفتی در ایجاد اشتغال
تعریف استراتژی
نقش و جایگاه صادرات غیر نفتی در استراتژی های توسعه اقتصادی
الف- استراتژی جایگزینی واردات
ب- استراتژی توسعه صادرات:
انواع استراتژی های رقابتی عام
رهبری در هزینه
تمایز محصول   
تمرکز (محدودنگری)
میانه روی
تعریف بازاریابی:
استراتژی های عمده تقسیم بندی بازار
1- استراتژی بازاریابی یکسان
2- استراتژی بازاریابی تفکیکی
3- استراتژی بازاریابی تمرکزی
ارزشیابی و انتخاب استراتژی تقسیم بندی بازار
تقسیم بندی بازار های بین المللی
استراتژی توسعه آمیخته بازاریابی
آمیخته محصول
اهمیت قیمت در آمیخته بازاریابی
آمیخته تشویق و ترفیع
توزیع فیزیکی در آمیخته بازاریابی
تصمیمات عمده در بازاریابی بین المللی
1- ارزیابی اوضاع و احوال و محیط بازاریابی بین الملل
2- تصمیم به فعالیت در سطح بین‌الملل)
3-  تصمیم در مورد انتخاب بازارها در سطح بین‌الملل
4- تصمیم در مورد چگونگی وارد شدن به بازار بین‌المللی   
5- تصمیم در مورد برنامه های بازاریابی بین‌الملل
6- تصمیم در مورد نوع سازمان بازاریابی بین‌الملل


فصل سوم (روش تحقیق)
تحول فرهنگی (با در نظر گرفتن اقتصاد):
بازار خارجی:    75
مصاحبه با خانم مهندس   مدیر شهرک فناوری صنایع غذایی و بیو تکنولوژی شمالشرق


فصل چهارم(تجزیه وتحلیل داده ها)
1- صادرکنندگان وتولیدگران سبزیجات خشک از دانش و فنون بازاریابی آگاهی لازم را دارند
2- سبزیجات خشک از کیفیت مناسب برای صادرات برخوردار می باشند.   
3- روشهای نوین تولید سبزیجات خشک از سوی تولیدکنندگان مورد استفاده قرارمی گیرد


فصل پنجم(نتیجه گیری و پیشنهادات)
پیشنهادات

منابع و ماخذ

 



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

  • ۹۴/۰۲/۲۵
  • مهدی محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی