دانلود انواع مقاله و پاورپوینت

انواع مقاله وپاورپوینت وطرح توجهی و مقاله ترجمه شده و سوالات استخدامی ونمونه سوالات و سایر محصولات

دانلود انواع مقاله و پاورپوینت

انواع مقاله وپاورپوینت وطرح توجهی و مقاله ترجمه شده و سوالات استخدامی ونمونه سوالات و سایر محصولات

کلمات کلیدی

پروژه مقایسه میزان ابراز وجود بین دانشجویان دختر ورزشکار و غیر ورزشکار

پروژه سینک ظرفشویی

پروژه مالی حسابداری کالادرشرکت گاز

سازه و ایزولاسیون

ترجمه مقاله تاثیرات برهم کنش خاک

ترجمه مقاله آزمایش اتساع سنج (DMT) جهت ارزیابی میعان خاک ها

ترجمه مقاله هزینه یابی استاندارد ارزیابی عملکرد و کارت امتیاز متوازن

پروژه کارآموزی شیمی کاربردی در آزمایشات شیمیایی لبنیات

پروژه کارآموزی

کارآفرینی عروسک سازی

ترجمه مقاله روش های سازمانی در تجزیه و تحلیل رفتار سازمان ها

ترجمه مقاله ظرفیت سازی از طریق مشارکت در سازمان های غیردولتی

پروژه کارسنجی و زمان سنجی

پروژه ارزشیابی مهارت شغلی مدیر آموزشگاه

بررسی موانع صادرات مرکبات و ارائه راه کارهایی افزایش صادرات

بررسی مقیاس های شخصیتی زنان مجرم با زنان غیر مجرم در زندان

بررسی مقایسه ای خصیصه سلطه گری و سلطه پذیری در زنان

گزارش کارآموزی سم شناسی آفت کشها

کارآفرینی تولید سویا (شرکت بهپاک )

دانلود گزارش کار آموزی مواد شوینده

گزارش کارآموزی درشرکت داروسازی ثامن

ترجمه مقاله پیش بینی ثبت وقایع جداول IP

پروژه بررسی اثر بخش آموزشی مهارتهای اعتبارتی بر سلامت روان شناسی

پروژه تاثیر مشاوره گروهی به شیوه مراجع محوری در نوجوانان بزهکار

ترجمه مقاله مقدمه ای بر امنیت شبکه

ترجمه مقاله معرفی برنامه کمکی fwknop

پروژه تبلیغاتی شرکت طوس طیف

پروژه تقسیم بندی رنگینه ها در شاخص رنگ

پروژه بررسی رابطه فرزند پروری مادران با انگیزش پیشرفت دانش آموزان

پروژه تغییر شدت روشنایی به روشplc

  • ۰
  • ۰
سیستم های فرمان و کنترل خودرو ،بررسی و تحلیل انواع آن

قیمت:80000ریال

موضوع :

سیستم های فرمان و کنترل خودرو ،بررسی و تحلیل انواع آن

( فایل word قابل ویرایش )

مقدمه :
سیستم های فرمان خودرو را می توان شامل اهرم بندی فرمان و جعبه فرمان دانست . اهرم بندی فرمان از لحاظ تئوری از اصل آکرمان پیروی می کند ولی در حالت واقعی برای پایداری جهتی خودرو از اصل آکرمان مقداری انحراف دارد . نمونه ای از اصل آکرمان در کالسگه های قدیم دیده می شود که دو چرخ جلو حول یک مرکز لولا شده می چرخند . در سرعت های پایین خودرو در مسیر فرمان داده شده می پیچد . در سرعت های بالا با بیش فرمانی و کم فرمانی روبرو می شویم ، اگر چه بیشتر با کم فرمانی روبرو هستیم ولی باید هر دو اثر را کاهش دهیم . با تقویت نیروی جانبی در تایر ها این مشکلات در سیستم های فرمان حل می شوند . با چهار چرخ فرمان کردن خودرو ها و طراحی سیستم های نیروی جانبی در تایرها افزایش می یابد و در نتیجه به پایداری جهتی خودرو می رسیم . همزمان فرمان پذیری خودرو افزایش می یابد .

برای افزایش نیروی اعمال شده بر غربیلک جعبه فرمان را طراحی می کنیم . در جعبه فرمان های معمولی نیروی اعمال شده بر غربیلک فرمان باید بزرگتر باشد ، همچنین جابجایی نیرو نیز بیشتر است . با به کار بردن جعبه فرمان های قدرتی نیروی اعمال شده بر غربیلک فرمان و جابجایی نیروی اعمال شده کاهش می یابد . در فصل اول به بررسی اصل آکرمان ، مکانیزم لازم برای تحقق اصل آکرمان و فرمان پذیری خودرو می پردازیم . در فصل دوم به بررسی جعبه فرمان های معمولی و قدرتی می پردازیم ، در این فصل نسبت فرمان متغیر و نسبت فرمان دینامیکی را تعریف می کنیم . در فصل سوم سیستم های کنترلی را معرفی می کنیم.

فهرست پایان نامه سیستم های فرمان و کنترل خودرو

مقدمه ( سیستم های فرمان ) – ۱
اصل آکرمان – ۴
معادلات دور زدن – ۱۱
حالات ۱) فرمان عادی ۲) کم فرمان ۳) بیش فرمان – ۱۵
سرعت مشخصه – ۱۷
سرعت بحرانی – ۱۷
اثرنیروهای رانش بر دور زدن – ۱۸
نیروها وگشتاورهای وارد بر سیستم فرمان – ۲۲
نیروی عمودی – ۲۷
نیروی جانبی – ۲۸
نیروی رانشی – ۲۸
گشتاور تنظیم – ۲۹
اثر جلو محرک – ۳۰
گشتاور انتقال قدرت حول محور فرمان – ۳۰
اثرات نیروی رانشی بر سختی جانبی تایر – ۳۲
اثرات نیروی رانشی بر گشتاور تنظیم – ۳۲
خلاصه اثرات کم فرمانی – ۳۲
سیستم های فرمان – ۳۷
جعبه فرمان ساچمه ای – ۳۸
جعبه فرمان رک و پینیون – ۴۰
نحوه عملکرد – ۴۱
ساخت و توضیح – ۴۳
ویژگی های طراحی – ۴۵
تنظیم پیش بار یاتاقان پینیون – ۴۷
تنظیم حلقه نگه دارنده یاتاقان رک – ۴۸
نسبت فرمان سینماتیکی – ۴۹
نسبت فرمان متغیر – ۵۰
نسبت فرمان دینامیکی – ۵۲
فرمان قدرتی – ۵۳
انواع فرمان های قدرتی – ۵۴
وضعیت خلاص فرمان – ۵۵
هنگام پیچیدن – ۵۶
فرمان قدرتی ساچمه ای با سوپاپ کنترل برگشتی خطی – ۵۷
توضیح سوپاپ کنترل برگشتی خطی – ۵۷
عملکرد سوپاپ کنترل برگشتی خطی ( حالت خلاص ) – ۵۷
چرخش پاد ساعتگرد غربیلک فرمان – ۵۸
چرخش ساعتگرد غربیلک فرمان – ۵۹
فرمان قدرتی رک و پینیون با سوپاپ کنترل برگشتی چرخشی – ۶۱
توضیح سوپاپ کنترل برگشتی چرخشی – ۶۲
عملکرد سوپاپ کنترل برگشتی چرخشی (حالت خلاص ) – ۶۲
پیچیدن به راست ـ چرخش ساعتگرد غربیلک فرمان – ۶۳
پیچیدن به چپ ـ چرخش پاد ساعتگرد غربیلک فرمان – ۶۴
محدودیت قدرت کمکی – ۶۶
خودرو نوع چهار چرخ فرمان – ۶۸
سیستم ترمز ضد قفل ( ) – ۶۸
عملکرد سیستم – ۷۰
سیستم های کنترل کششی ترمز ( ) – ۷۰
عملکرد سیستم – ۷۱
سیستم های کنترل پایداری – ۷۱
سنسورهای سیستم – ۷۲
عملکرد سیستم – ۷۳
لغات و اصطلاحات – ۷۵
منابع پایان نامه سیستم های فرمان – ۷۷



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


  • ۹۴/۰۱/۲۵
  • مهدی محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی