ترجمه استفاده از تکنولوژی رسانه های اجتماعی و عملکرد رابطه مشتری
ترجمه مقاله انگلیسی
Social media technology usage and customer relationship performance: A
capabilities-based examination of social CRM
استفاده از تکنولوژی رسانه های اجتماعی و عملکرد رابطه مشتری: بررسی براساس قابلیت های CRM
تعداد صفحات انگلیسی: 8 صفحه
تعداد صفحات ترجمه فارسی: 12 صفحه
دانلود متن انگلیسی
مقدمه:
capabilities-based examination of social CRM
استفاده از تکنولوژی رسانه های اجتماعی و عملکرد رابطه مشتری: بررسی براساس قابلیت های CRM
تعداد صفحات انگلیسی: 8 صفحه
تعداد صفحات ترجمه فارسی: 12 صفحه
دانلود متن انگلیسی
مقدمه:
شبیه به بسیاری از مدریان بازاریابی اواخر سال 1910 تا اوایل سال 2000 به کارگیری گسترده ارتباط با مشتریان(CRM) مدیران امروزی نیز دست به یکپارچه سازی فناوری ها یعنی برنامه های کاربردی رسانه های اجتماعی و استفاده از فرایند های موجود برای توسعه قابلیت ارتباط با مشتریان براساس تکنولوژی CRM در رسانه های اجتماعی احتمالی دست زدند که یک مفهوم جدید را به وجود آورد. که شامل یک اشتراک و شبکه متمرکز با رویکرد مدیریت روایبط مشتری منجر شد.

- ۹۴/۰۱/۰۵