دانلود انواع مقاله و پاورپوینت

انواع مقاله وپاورپوینت وطرح توجهی و مقاله ترجمه شده و سوالات استخدامی ونمونه سوالات و سایر محصولات

دانلود انواع مقاله و پاورپوینت

انواع مقاله وپاورپوینت وطرح توجهی و مقاله ترجمه شده و سوالات استخدامی ونمونه سوالات و سایر محصولات

کلمات کلیدی

پروژه مقایسه میزان ابراز وجود بین دانشجویان دختر ورزشکار و غیر ورزشکار

پروژه سینک ظرفشویی

پروژه مالی حسابداری کالادرشرکت گاز

سازه و ایزولاسیون

ترجمه مقاله تاثیرات برهم کنش خاک

ترجمه مقاله آزمایش اتساع سنج (DMT) جهت ارزیابی میعان خاک ها

ترجمه مقاله هزینه یابی استاندارد ارزیابی عملکرد و کارت امتیاز متوازن

پروژه کارآموزی شیمی کاربردی در آزمایشات شیمیایی لبنیات

پروژه کارآموزی

کارآفرینی عروسک سازی

ترجمه مقاله روش های سازمانی در تجزیه و تحلیل رفتار سازمان ها

ترجمه مقاله ظرفیت سازی از طریق مشارکت در سازمان های غیردولتی

پروژه کارسنجی و زمان سنجی

پروژه ارزشیابی مهارت شغلی مدیر آموزشگاه

بررسی موانع صادرات مرکبات و ارائه راه کارهایی افزایش صادرات

بررسی مقیاس های شخصیتی زنان مجرم با زنان غیر مجرم در زندان

بررسی مقایسه ای خصیصه سلطه گری و سلطه پذیری در زنان

گزارش کارآموزی سم شناسی آفت کشها

کارآفرینی تولید سویا (شرکت بهپاک )

دانلود گزارش کار آموزی مواد شوینده

گزارش کارآموزی درشرکت داروسازی ثامن

ترجمه مقاله پیش بینی ثبت وقایع جداول IP

پروژه بررسی اثر بخش آموزشی مهارتهای اعتبارتی بر سلامت روان شناسی

پروژه تاثیر مشاوره گروهی به شیوه مراجع محوری در نوجوانان بزهکار

ترجمه مقاله مقدمه ای بر امنیت شبکه

ترجمه مقاله معرفی برنامه کمکی fwknop

پروژه تبلیغاتی شرکت طوس طیف

پروژه تقسیم بندی رنگینه ها در شاخص رنگ

پروژه بررسی رابطه فرزند پروری مادران با انگیزش پیشرفت دانش آموزان

پروژه تغییر شدت روشنایی به روشplc

  • ۰
  • ۰
ترجمه استفاده از تکنولوژی رسانه های اجتماعی و عملکرد رابطه مشتری

ترجمه استفاده از تکنولوژی رسانه های اجتماعی و عملکرد رابطه مشتری

ترجمه مقاله انگلیسی


Social media technology usage and customer relationship performance: A
capabilities-based examination of social CRM

استفاده از تکنولوژی رسانه های اجتماعی و عملکرد رابطه مشتری: بررسی براساس قابلیت های CRM


تعداد صفحات انگلیسی: 8 صفحه
تعداد صفحات ترجمه فارسی: 12 صفحه
دانلود متن انگلیسی


مقدمه:
شبیه به بسیاری از مدریان بازاریابی اواخر سال 1910 تا اوایل سال 2000 به کارگیری گسترده ارتباط با مشتریان(CRM) مدیران امروزی نیز دست به یکپارچه سازی فناوری ها یعنی برنامه های کاربردی رسانه های اجتماعی و استفاده از فرایند های موجود برای توسعه قابلیت ارتباط با مشتریان براساس تکنولوژی CRM در رسانه های اجتماعی احتمالی دست زدند که یک مفهوم جدید را به وجود آورد. که شامل یک اشتراک و شبکه متمرکز با رویکرد مدیریت روایبط مشتری منجر شد.


دانلود فایل


  • ۹۴/۰۱/۰۵
  • مهدی محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی