قیمت:70000ریال
ارزشیابی آزمون تعیین سطح مهارتهای شنوایی خرداد برای کودکان 3 و 4 ساله دچار آسیب شنوایی شدید و عمیق فارسی زبان شهر تهران
فهرست مطالب
عنوان |
صفحه |
فصل اول: طرح پژوهش |
|
1-1- عنوان پژوهش .......................................................................................................... |
|
1-2- بیان مسئله ................................................................................................................ |
|
1-3- اهداف پژوهش ........................................................................................................ |
|
1-4- سؤالات پژوهش ...................................................................................................... |
|
1-5- تعریف مفاهیم ......................................................................................................... |
|
فصل دوم: پیشینیه تحقیق |
|
2-1- ویژگیهای گفتار کودکان دچار آسیب شنوایی ........................................................ |
|
2-1-1- اشتباهات در بعد زنجیرهای گفتار ....................................................................... |
|
2-1-2-- اشتباهات در بعد زبرزنجیرهای گفتار .................................................................. |
|
2-2- خاصیتهای صوتی گفتار ....................................................................................... |
|
2-3- درک شنیداری گفتار ............................................................................................... |
|
2-4- آموزش مهارتهای شنیداری برای کودکان دچار آسیب شنوایی ............................ |
|
2-5- انواع روشهای ارزیابی مهارتهای شنیداری برای کودکان دچار آسیب شنوایی .... |
|
2-5-1- درآمد .................................................................................................................. |
|
2-5-2- آزمونهای غیرفارسی ارزیابی مهارتهای شنیداری کودکان دچار آسیب شنوایی . |
|
2-5-3- آزمونهای فارسی ارزیابی مهارتهای شنیداری برای کودکان دچار آسیب شنوایی .... |
|
2-6- مروری بر اطلاعات و آمار موجود ............................................................................. |
|
فصل سوم: روش پژوهش |
|
3-1- نوع پژوهش ............................................................................................................... |
|
3-2- محیط پژوهش ........................................................................................................... |
|
3-3- جامعه و نمونة پژوهش ............................................................................................. |
|
3-4- روش گردآوری اطلاعات و مشخصات ابزار گردآوری اطلاعات ............................ |
|
3-5- نحوة انجام کار ......................................................................................................... |
|
3-5-1- پیشآزمون ........................................................................................................... |
|
3-5-2- نحوة ارزشیابی آزمون ........................................................................................... |
|
3-6- روش تجزیه و تحلیل اطلاعات ................................................................................ |
|
3-7- نحوة رعایت نکات اخلاقی ...................................................................................... |
|
3-8- مشکلات اجرایی در انجام طرح ................................................................................ |
|
فصل چهارم : یافته های پژوهش........................................................................................... |
|
4-1- درآمد........................................................................................................................... |
|
4-2- اعتبار ساختاری آزمون تعیین سطح مهارتهای شنوایی خرداد...................................... |
|
4-2-1- تعیین اعتبار ساختاری آزمون با استفاده از مقایسة امتیازات دوگروه کودکان دچار کم شنوایی شدید و عمیق.................................................................................................... |
|
4-2-2- تعیین اعتبار ساختاری آزمون با استفاده از مقایسه امتیازات دو گروه کودکان 3 و 4 ساله................................................................................................................................... |
|
4-3- پایایی آزمون تعیین سطح مهارتهایی شنوایی خرداد.................................................... |
|
4-4- تأثیر نوع آموزشهای مخصوص ناشنوایان بر امتیاز آزمون.......................................... |
|
4-5- تأثیر میزان آموزشهای دریافتی کودک بر امتیاز آزمون................................................. |
|
4-6- تأثیر نوع سمعک بر امتیاز آزمون................................................................................. |
|
4-7- تأثیر سن کودک هنگام دریافت سمعک بر امتیاز آزمون.............................................. |
|
4-8- تأثیر جنسیت بر امتیاز آزمون....................................................................................... |
|
4-9- یافته های توصیفی مدت زمان اجرای آزمون.............................................................. |
|
فصل پنجم :نتیجه گیری |
|
5-1- بحث و نتیجه گیری |
|
5-2- کاربرد پژوهش |
|
5-3- پیشنهاد جهت تحقیقات آتی |
|
منابع |
|
References |
|
پیوست 2: برگه کسب اطلاعات پایه ای |
|
پیوست 3: برگه ثبت نتایج |
|
پیوست 4 : تصاویر زیرآزمون تمایزگذاری بین اصوات |
|
پیوست 5: تصاویر زیرآزمون شناسایی اصوات |
|
پیوست 6: تصاویر زیرآزمون درک جمله |
|
پیوست 1: داده های آماری |
|
- ۹۳/۱۲/۰۴