دانلود انواع مقاله و پاورپوینت

انواع مقاله وپاورپوینت وطرح توجهی و مقاله ترجمه شده و سوالات استخدامی ونمونه سوالات و سایر محصولات

دانلود انواع مقاله و پاورپوینت

انواع مقاله وپاورپوینت وطرح توجهی و مقاله ترجمه شده و سوالات استخدامی ونمونه سوالات و سایر محصولات

کلمات کلیدی

پروژه مقایسه میزان ابراز وجود بین دانشجویان دختر ورزشکار و غیر ورزشکار

پروژه سینک ظرفشویی

پروژه مالی حسابداری کالادرشرکت گاز

سازه و ایزولاسیون

ترجمه مقاله تاثیرات برهم کنش خاک

ترجمه مقاله آزمایش اتساع سنج (DMT) جهت ارزیابی میعان خاک ها

ترجمه مقاله هزینه یابی استاندارد ارزیابی عملکرد و کارت امتیاز متوازن

پروژه کارآموزی شیمی کاربردی در آزمایشات شیمیایی لبنیات

پروژه کارآموزی

کارآفرینی عروسک سازی

ترجمه مقاله روش های سازمانی در تجزیه و تحلیل رفتار سازمان ها

ترجمه مقاله ظرفیت سازی از طریق مشارکت در سازمان های غیردولتی

پروژه کارسنجی و زمان سنجی

پروژه ارزشیابی مهارت شغلی مدیر آموزشگاه

بررسی موانع صادرات مرکبات و ارائه راه کارهایی افزایش صادرات

بررسی مقیاس های شخصیتی زنان مجرم با زنان غیر مجرم در زندان

بررسی مقایسه ای خصیصه سلطه گری و سلطه پذیری در زنان

گزارش کارآموزی سم شناسی آفت کشها

کارآفرینی تولید سویا (شرکت بهپاک )

دانلود گزارش کار آموزی مواد شوینده

گزارش کارآموزی درشرکت داروسازی ثامن

ترجمه مقاله پیش بینی ثبت وقایع جداول IP

پروژه بررسی اثر بخش آموزشی مهارتهای اعتبارتی بر سلامت روان شناسی

پروژه تاثیر مشاوره گروهی به شیوه مراجع محوری در نوجوانان بزهکار

ترجمه مقاله مقدمه ای بر امنیت شبکه

ترجمه مقاله معرفی برنامه کمکی fwknop

پروژه تبلیغاتی شرکت طوس طیف

پروژه تقسیم بندی رنگینه ها در شاخص رنگ

پروژه بررسی رابطه فرزند پروری مادران با انگیزش پیشرفت دانش آموزان

پروژه تغییر شدت روشنایی به روشplc

  • ۰
  • ۰




ارزشیابی آزمون تعیین سطح مهارت‌های شنوایی خرداد برای کودکان 3 و 4 ساله

قیمت:70000ریال

ارزشیابی آزمون تعیین سطح مهارت‌های شنوایی خرداد برای کودکان 3 و 4 ساله دچار آسیب شنوایی شدید و عمیق فارسی زبان شهر تهران

فهرست مطالب

 

عنوان

صفحه

فصل اول: طرح پژوهش

 

1-1- عنوان پژوهش ..........................................................................................................

 

1-2- بیان مسئله ................................................................................................................

 

1-3- اهداف پژوهش ........................................................................................................

 

1-4- سؤالات پژوهش ......................................................................................................

 

1-5- تعریف مفاهیم .........................................................................................................

 

فصل دوم: پیشینیه تحقیق

 

2-1- ویژگی‌های گفتار کودکان دچار آسیب‌ شنوایی ........................................................

 

2-1-1- اشتباهات در بعد زنجیره‌ای گفتار .......................................................................

 

2-1-2-- اشتباهات در بعد زبرزنجیره‌ای گفتار ..................................................................

 

2-2- خاصیت‌های صوتی گفتار .......................................................................................

 

2-3- درک شنیداری گفتار ...............................................................................................

 

2-4- آموزش مهارت‌های شنیداری برای کودکان دچار آسیب شنوایی ............................

 

2-5- انواع روش‌های ارزیابی مهارت‌های شنیداری برای کودکان دچار آسیب شنوایی ....

 

2-5-1- درآمد ..................................................................................................................

 

2-5-2- آزمون‌های غیرفارسی ارزیابی مهارت‌های شنیداری کودکان دچار آسیب شنوایی .

 

2-5-3- آزمون‌های فارسی ارزیابی مهارت‌های شنیداری برای کودکان دچار آسیب شنوایی ....

 

2-6- مروری بر اطلاعات و آمار موجود .............................................................................

 

فصل سوم: روش پژوهش

 

3-1- نوع پژوهش ...............................................................................................................

 

3-2- محیط پژوهش ...........................................................................................................

 

3-3- جامعه و نمونة پژوهش .............................................................................................

 

3-4- روش گردآوری اطلاعات و مشخصات ابزار گردآوری اطلاعات ............................

 

3-5- نحوة انجام کار .........................................................................................................

 

3-5-1- پیش‌آزمون ...........................................................................................................

 

3-5-2- نحوة ارزشیابی آزمون ...........................................................................................

 

3-6- روش تجزیه و تحلیل اطلاعات ................................................................................

 

3-7- نحوة رعایت نکات اخلاقی ......................................................................................

 

3-8- مشکلات اجرایی در انجام طرح ................................................................................

 

فصل چهارم : یافته های پژوهش...........................................................................................

 

4-1- درآمد...........................................................................................................................

 

4-2- اعتبار ساختاری آزمون تعیین سطح مهارتهای شنوایی خرداد......................................

 

4-2-1- تعیین اعتبار ساختاری آزمون با استفاده از مقایسة امتیازات دوگروه کودکان دچار کم شنوایی شدید و عمیق....................................................................................................

 

4-2-2- تعیین اعتبار ساختاری آزمون با استفاده از مقایسه امتیازات دو گروه کودکان 3 و 4 ساله...................................................................................................................................

 

4-3- پایایی آزمون تعیین سطح مهارتهایی شنوایی خرداد....................................................

 

4-4- تأثیر نوع آموزشهای مخصوص ناشنوایان بر امتیاز آزمون..........................................

 

4-5- تأثیر میزان آموزشهای دریافتی کودک بر امتیاز آزمون.................................................

 

4-6- تأثیر نوع سمعک بر امتیاز آزمون.................................................................................

 

4-7- تأثیر سن کودک هنگام دریافت سمعک بر امتیاز آزمون..............................................

 

4-8- تأثیر جنسیت بر امتیاز آزمون.......................................................................................

 

4-9- یافته های توصیفی مدت زمان اجرای آزمون..............................................................

 

فصل پنجم :‌نتیجه گیری

 

5-1- بحث و نتیجه گیری

 

5-2- کاربرد پژوهش

 

5-3- پیشنهاد جهت تحقیقات آتی

 

منابع

 

References

 

پیوست 2: برگه کسب اطلاعات پایه ای

 

پیوست 3: برگه ثبت نتایج

 

پیوست 4 : تصاویر زیرآزمون تمایزگذاری بین اصوات

 

پیوست 5: تصاویر زیرآزمون شناسایی اصوات

 

پیوست 6: تصاویر زیرآزمون درک جمله

 

پیوست 1: داده های آماری

 

 

 



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

  • ۹۳/۱۲/۰۴
  • مهدی محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی